GSM Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Drev å gjorde noen søk på whois.com etter domene til en nettside, og plutselig kom jeg over et som var skikkelig bra (kort, catchy, lett å huske osv) som var ledig med .COM.. Makan til flaks... Minutter senere når jeg prøvde å registrere dette domenet var det jammen opptatt, og et kjapt whois søk nå viser at det ble registrert i Kina så og si i samme øyeblikk som jeg hadde søkt etter det! WTF!... Noen andre som har opplevd dette? Endret 27. april 2012 av GSM Lenke til kommentar
abrj Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Opplevde det samme for noen år siden Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 hva står egentlig .com for? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Wikipedia: http://no.wikipedia.org/wiki/.com .com (commercial) er et generisk toppnivådomene (gTLD) på internett. Endret 27. april 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå