kimera12 Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Noen som har Sony S? Er dere fornøyde med den? Blir batteriet deres fort tomt? Min må lades kjempe ofte, tross for at jeg verker spiller, surfer eller annet! Kun sms veksling og samtaler og ikke mye av det heller! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Jeg er ganske fornøyd med Xperia S. Batteriet har blitt betydelig bedre etter den nye firmware oppdateringen (.73), så jeg vil nok si at det er like god batterilevetid som alle de andre topptelefonene som er nå, og som kommer. Har du nyeste firmware (.73)? Lenke til kommentar
Benkern Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Jeg har denne. Det er en veldig god telefon, men ikke den beste på markedet. Men til Ola Nordmann fungerer denne strålende. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Definer "kjempe-ofte"? Normalt er at man må lade den hver natt med middels/mye bruk, annenhver natt med lite bruk. Lenke til kommentar
Benkern Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Hver natt med 30 mins surf, 80min i tlf, og 10 sms. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå