saueboy Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 program til å slette alt på hdd ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Er det en primærdisk (dvs den du har Windows på)? Hvis ikke er det enkelt, du kan formatere, ikke hurtigformatering. Er det en primærdisk så må du jo installere Windows på nytt. Lenke til kommentar
saueboy Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 jeg har 2 versoner av win 7 nå , en på gammel hardisk og en på ssd. jeg må ha begge hardiskene men bare windows på ssd`en Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Koble fra kabel til HDD og sjekk om PC starter med kun SSD. Hvis den ikke gjør det må du ta en runde eller to med Startup Repair. http://windows.microsoft.com/en-us/windows7/products/features/startup-repair Når det fungerer kan du trygt koble til og formatere HDD. Lenke til kommentar
saueboy Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 jeg får startet windows fra ssd , men får ikke formatert den . med win 7 cdn min får jeg bare formatert og instalert , er ikke kunn formatering på den. og får ikke formatert den fra min dtamaskin eller kontrollpanel Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Dette ble ganske uklart, kan du forklare litt mer eksakt hva du prøver å gjøre? Du sier du har Windows på begge diskene, men ønsker å beholde Win bare på SSD? Men likevel ønsker du også å formatere SSD? Lenke til kommentar
War Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Booter du på SSD , men vil formatere HHD så start-høyreklikk på computer - manage -diskmanagement og finn disken der så trykk formater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå