Skyb3rt Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Skal registrere meg på en utenlandsk nettside, og de spør etter "Teritary/Provision". Hva skal jeg skrive der? Takker for svar Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Tertiary, regner jeg med at du mener. Det norske ordet er tertiær. Kan det her være snakk om tertiærnæringer? Men med den mildt sagt sparsomme informasjonen du gir oss, er det umulig å svare på hva som menes i akkurat ditt tilfelle. Hvilken nettside? I hvilken forbindelse er det? Er det noe du må svare på, eller kan man la feltet stå tomt? Andre ting som kan være relevant? Jo mer informasjon du gir, jo større sjanse er det for at folk i det hele tatt aner hva du spør om, og da er det også lettere å få svar Lenke til kommentar
Skyb3rt Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Det er bildeler jeg skal bestille... Her står der: https://www.subarugenuineparts.com/login.html Viss du trykker på register, så velger du "Norway" som land, og da kommer det opp ett felt: Teritary/Provision: Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Tror det er en feil på skjemaet. Tipper det skal stå Territory/Province og ikke det som står... Grunnen er at feltet skal erstatte US-State. Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Enig med Jan Skrotnes. Høres ut som en veldig sannsynlig forklaring Kan vel sammenlignes med fylke, men spørs om det ikke er mer fornuftig å skrive poststedet her? Lenke til kommentar
Skyb3rt Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Får håpe det er det, og at delene kommer fram takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå