enden Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Skal gi selge nåværende hk/cpu/ram/kabinett til pappa forr 2000,- så jeg trenhger hjelp til å sette sammen ny maskin til ca 5000,- Skal bygge meg en ny p4 basert maskin. Regner med at jeg kommer til å velge 2,4GHz 800MHz fsb versjonen. Har følgende: lydkort nettverkskort 120GB IDE hdd Må altså ha nytt: kabinett (driter i utseenddet, bare det er praktisk - gjerne bigtower) hk (et bra et - ikke abit) ram (som fungerer bra i hk) Skjermkort (regner med at det blir saphire radeon 9700 pro, men foreslå gjerne) Noe mer? Forslag mottas med takk PS (til p@rm@nn): betaler ikke for det så du er hjertlig velkommen til å svare her Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 hk (et bra et - ikke abit) Galt med abit a? Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 har abit nå og det suger møkk Orker ikke gå inn på det - der er for deprimerende. Bare glad jeg kan dumpe hele møkka på pappa Lenke til kommentar
VATN Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 vel, abit ic7-g/abit ic7-max3 er to veldig bra hovedkort! hk: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...0&GrpID=10&s=pl ram: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...17&GrpID=9&s=pl skjermkort: der sa du eit veldig bra et sjøl da :wink: eventulet visst du vil bruke litt meir pengar kjøp hercules(anbefalast)/sapphire r9800pro kabinett: pick the one of your choice! håpar at ditta kanskje hjelper litt Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Det var abit da. Kortet så igrunn greit ut, men jeg la merke til at det ikke har firewire. Kunne tenke meg det og (helst onboard) siden jeg leker meg endel med dv-kamera Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 ok, regnet litt på det og hk, cpu og minne kommer alene på 5300,- Da har jeg fortsatt ikke skaffet kabinett og skjermkort. Noen litt billiger alternativer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå