AnonymDiskusjon Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Problemet er som følger: Min samboer og jeg har slått opp for flere uker tilbake og det er på høy tid vi flytter hver til vårt. Problemet er at hun ikke jobber nok til å ha råd til å bo for seg selv, og hun har heller ikke helsen til det (noe som er dokumentert). Moren sier det er glemmesak at hun flytter inn dit (ja vet, veldig snilt) og resten av familien er visst også uaktuelt. Så dermed sitter vi i en kinkig situasjon. Hjelp fra det offentlige er det neste steget, men jeg tror ikke noen av oss takler å vente i månedsvis med å få noen gjennom, så er det noen mulighet for å skynde dette frem, evt. andre løsninger som jeg ikke ser? På forhånd, takk for all hjelp. Anonym poster: 30b555f3f9d0522be6eaec569a8cb5fd Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Kan dere ikke bare nusse, og bli sammen igjen? 3 Lenke til kommentar
darket Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 ta opp lån via bank\lånehai fungerer jo, husk å betal tilbake 1 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Vært hos Nav, men de snakker om å sende søknad og greier. Og det tar som kjent lang tid. Men jeg tenker jeg stikker innom Nav selv så snart som mulig og får kartlagt mulighetene. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Det er slutt mellom dere, ikke din oppgave å se til henne. Kast henne ut og la henne ordne opp i det selv, klart hun kan jobbe mer om hun vil. Nød lærer naken kvinne å spinne. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå