Ozelot Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Hei! Jeg får av og til reklame fra showtime, og ønsker å stoppe dette. Jeg husker ikke hvor jeg har meldt meg på, og kan heller ikke finne noe nummer i meldingen som lar meg stoppe dette. Er stortsett reklame for kjøp av filmer og slikt jeg får. Noen som har kjennskap til dette? Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Får samme selv, antar de sender det ut siden jeg er registrert som kunde, regner med en kort samtale til dem eller et besøk innom vil kunne få deg fjernet fra listen. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 Men fra hvem? Jeg vet ikke hvor det kommer fra ser du Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Siden du vet at du får melding fra Showtime, så kan du jo enten prøve å Google "Showtime", eller å gå inn på www.showtime.no, og kontakte de via kontaktinformasjonen på siden, for å se om de kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Så lenge det kommer fra kun et navn og ikke et nummer, så koster det deg værtfall ikke penger. mobil- operatøren din kan hjelpe deg og finne nummer til kundeservice for de som driver tjenesten. Eller så kan du prøve kontakte Showtime AS direkte på forslått over, så kjenner de sikkert til fremgnagsmåten. Endret 21. mai 2012 av Donnybrook Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå