tarantell Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 hei. tok en titt på komplett.no for å se om jeg fant en bra nettverkskort passende til min data jeg nettop, da jeg netopp kjøpte en ny maskin..... Jeg vil ha en så billig som mulig en som passer til en ADSL 704/128 eller en som passer til 1024/128 kbps. har dere noen tips? DA tenker jeg på enthernet-kort. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 selv dette vil funke, såfremt du ikke har bærbar. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 hei. tok en titt på komplett.no for å se om jeg fant en bra nettverkskort passende til min data jeg nettop, da jeg netopp kjøpte en ny maskin..... Jeg vil ha en så billig som mulig en som passer til en ADSL 704/128 eller en som passer til 1024/128 kbps. har dere noen tips? DA tenker jeg på enthernet-kort. De fleste kort nyere enn ti år og med TP-inngang. Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Kjøp det billigst du finner , til ditt bruk er alle like bra . Lenke til kommentar
tarantell Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 takker for alle svar! Dette har hulpet meg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå