M-WaWe Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Hei, Skal begynne i en ny jobb og har fått beskjed om å finne en pc jeg vil ha. Det er jo kjekt det, men denne gangen vil jeg ned i størrelse og vekt og har sett meg ut en ultrabook som er så lett som mulig, ca 13 " skjerm, minimum 4 gb minne men helst 8 gb, ssd disk og det viktigste.....mulighet for å ha 2 skjermer koblet til slik at jeg får utvidet skrivebord. Dette er et must for meg i min jobb. Kan eventuelt ha en dockingstasjon eller noe universal switch eller lignende. Har det Windows 7 professional eller ultimate så er det ett pluss. Har søkt litt selv men mesteparten er med MS home premium og står ingenting om dockingstasjon eller lignende. Så derfor spør jeg her og håper jeg får mange kloke svar..... Lenke til kommentar
M-WaWe Skrevet 30. april 2012 Forfatter Del Skrevet 30. april 2012 Ingen som kan hjelpe meg her? Begynner å haste nå :-( Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Dell sin ultrabook kan kjøpes med docking stasjon slik at du kan kjøre 2 skjermløsning http://www.dell.com/no/bedrifter/p/xps-13-l321x/fs er vel denne http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=no&l=no&s=bsd&cs=nobsdt1&sku=452-11166&~ck=dellSearch&baynote_bnrank=0&baynote_irrank=11 ser det er bare en dvi der men siden den går på usb så regner jeg man kan bruke den og hdmi utgangen på maskinen til å få en to skjermsløsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå