zarchon Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Må ha en ny platetopp, og lurer litt på de på Ikea. Noen som har erfaringer med dem? Gjerne dere med Induksjonstopp Hvem produserer hvitevarer for Ikea nå? Er det whirlpool? Har sett på følgende typer: Nutid Hin4t (induksjon) Framtid HGC4T (keramisk) Framtid HGC4K (keramisk) Evt. andre typer? Lenke til kommentar
emilwe Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Har hatt en Nutid Hin4t i et år snart og kan ikke si at det er noe som direkte plager meg ved den annet enn at man ved å gå over til induksjon må endre vanene på kjøkkenet. Eneste måtte være at den minste induksjonskompatible nonstick-gryta kun fungerer på den minste "kokeplata", men det er ikke noe jeg tenker mye på Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Det er electrolux og whirlpool som har hvitevarer i Ikea. Men jeg (Som jobber som hvitevarereperatør) vil anbefale deg å holde deg langt unna hvitevarer fra Ikea. Kjøp heller et skikkelig merke. Ikke at whirlpool og electrolux er et dårlig merke, men de hos ikea er ekstremt billig-produsert. Bosch sine induksjons platetopper er å anbefale. Har det selv. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå