Gå til innhold

Intervju til butikksjefstilling-hvilke spørsmål kan man få?

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt innkalt til intervju på en stilling i en Kleskjede jeg allerede jobber i. Jeg kjenner regionssjefen fra før av, og lurer derfor på om noen har vært på intervju for en lignende stilling før? Fikk høre at intervjuet ble en halvtimes tid, men regner med at det blir spurt andre spørsmål enn hva som er vanlig i en vanlig stilling.

Har noen gode tips om hva man kan bli spurt om, og hvordan man kan forberede seg godt??

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går vel for det meste i hvilke utfordringer du ser for deg denne stillingen medfører. Hvordan du som person vil takle det å få personal ansvar, hva som er dine svake og sterke sider.

Hvis det er en butikk du allerede jobber i og du nå rykker opp fra ass. bs stilling eller annen stilling, hvordan tror du ditt forhold til kollegar vil endre seg? Vil du bli kjepphøy, eller vil du heller la autoriteten komme av seg selv?

Så rundes det vel av med hva må du jobbe med personlig for å bli en bedre leder?

Blir vel også litt snakk om lønn, bonusordninger og hva som forventes av deg som leder. At du stiller opp på varetellinger, har god kommunikasjon med regionssjef og evt. hovedkontor, og sørger for at dine ansatte får den opplæringen de skal ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...