EvenL Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Legger ut denne for en kompis: Heisann, Leter etter en gammel crt skjerm, min gamle gikk nettopp i stykker etter 9 år! Må være mellom 17-19" og over 100hz. Jeg vil gjerne kjøpe en http://www.komplett.....asp?sku=306362 (hvis noen fortsatt har en slik liggende.) Ta kontakt på PM. Endret 27. april 2012 av EvenL Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 bare lurer. hva inni granskauen skal man med en gammel CRT monitor? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Vil anbefale LCD LED. Du vet... 2012... ting oppdateres kjapt... you know. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Legger ut denne for en kompis: Heisann, Leter etter en gammel crt skjerm, min gamle gikk nettopp i stykker etter 9 år! Må være mellom 17-19" og over 100hz. Jeg vil gjerne kjøpe en http://www.komplett.....asp?sku=306362 (hvis noen fortsatt har en slik liggende.) Ta kontakt på PM. Jeg anntar du kjører på CRT for oppdateringsfrekvens of responstid? Det er ikke lenger slik at du ikke kan få gode slike egenskaper på LCD også. DU kan nå få mange LCD skjermer med 120Hz og responstider på 1-2ms, hvilket er så bra som man kan kunne ønske seg. CRT er vel kanskje hakket raskere enn selv dette, men det er ikke noe man faktisk vil kunne se i praksis. Kanskje det er på tide å oppgradere til nyere teknologi? Hvis ikke så bør du kanskje fortelle oss hvorfor det absolutt skal være CRT-basert. -Stigma Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 Han tenkte på en gammel billig skjerm, pga. at han skal ha 100Hz+ til CS 1.6. Men han vurderer også LCD med 100Hz+ hvis noen vil kvitte seg med en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå