Jan Erik Engan Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Skautur Bildet er fjernet. Beskrivelse: Tatt idag,regn men det gjør da ingen ting;)Kaffen ble god..med litt furunåler/tyrikvist osv oppi så ble den himmelsk. V2 her fikk jeg røyken rett mot meg,ja det kan vel sees. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Hei. Her er det klare og flotte farger, også er bildet skarpt og fint. Det ser så koselig ut.:-) Lenke til kommentar
Solveig N. Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Koselig/fint bilde,kan nesten føle varmen fra bålet her. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Ingenting er bedre en kaffekjelen på bålet og roen fra naturen.. Ble i stemning her :-) Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Har du blitt vildmann nå. Lun og fin stemning ved bålet. V1 for meg Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 Hei. Her er det klare og flotte farger, også er bildet skarpt og fint. Det ser så koselig ut.:-) Takker;) Var en tur med han Dagfinn Kolberg,og blir flere turer hver Fredag til litt ut i Juni;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 Har du blitt vildmann nå. Lun og fin stemning ved bålet. V1 for meg Jaja..litt villskap må til ..hehe.Tro det eller ei,men i 99 bodde jeg faktisk 6mnd på skauen.Levde av fisk og det naturen gir..en av mine beste opplevelser faktisk.Var rene meditasjonen,så da fant jeg meg virkelig selv.Men etter 2 uker alene,måtte en ta en tur til byen for å se folk...for når en begynner å prate med seg selv...ja da må man se folk igjen Ingenting er bedre en kaffekjelen på bålet og roen fra naturen.. Ble i stemning her :-) Takker Terje..og så god og naturlig trett en blir etterpå..en middag nå så sovner jeg Koselig/fint bilde,kan nesten føle varmen fra bålet her. Tusen takk Solveig;) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Heldiggrisen Ps. Har du lest Doppler av Erlend Loe. En liten lettlest blekke med masse varm humor . Endret 27. april 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 Heldiggrisen :)Ps. Har du lest Doppler av Erlend Loe. En liten lettlest blekke med masse varm humor . Takker....nei den har jeg ikke lest;) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Det burde du Handler om en mann som bodde i skogen alene et års tid eller noe. Den har en utrolig humoristisk vri..... Så kommentaren din til Gjerholm... og da tenkte jeg på den....., uten sammenligning forøvrig.. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. april 2012 Forfatter Del Skrevet 28. april 2012 Det burde du Handler om en mann som bodde i skogen alene et års tid eller noe. Den har en utrolig humoristisk vri..... Så kommentaren din til Gjerholm... og da tenkte jeg på den....., uten sammenligning forøvrig.. Da skal jeg jammen se på det..må jo innrømme att jeg ikke har lest ei bok på vertfall 20år...skammelig men sant;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg