Joachim_F Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Nok en uke med massevis av nedlastbare godsaker. Les hele saken Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Nedlastbare godsaker liksom. Ikke mye som får godsakstempelet der. Walking Dead har nok mer QTE enn Dragon's Lair, tross alt! Helgens GOG-tilbud derimot... Endret 27. april 2012 av Godsaker Lenke til kommentar
pantrax Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Fint at du passer på når det kommer Picross lignende spill, må si jeg liker de spillene Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Walking Dead har nok mer QTE enn Dragon's Lair, tross alt! Og mer C&C enn Avellones nyeste spill! Noen småinteressante saker denne uken også, men det var det med den tiden da..... Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Og mer C&C enn Avellones nyeste spill! Og dette fra AlphaProtocol fan #1? Uhørt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Hyggelig at dere inkluderer Vita-spill også, men desverre er det ikke mulig å kjøpe Disgaea 3 digitalt i Norge (eller i resten av skandinavia) av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Fint at du passer på når det kommer Picross lignende spill, må si jeg liker de spillene Enig der. Jeg spiller for tiden Picross 3D på 3DSen og savner flere sånne spill i 3D. Picross-spillet her (Japanese Crossword) er bare 2D og har "hele" 40 bilder å bryne seg på. Det er fint lite når man tenker på at Picross 3D har 350 bilder i tre dimensjoner, pluss muligheten til å lage egne og dele med folk (dog ikke over internett). Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Mff, Disgaea 3 er min eneste grunn til å skaffe meg en PS Vita. Vil nå håpe og tro den er tilgjengelig i fysisk form, hvis ikke må det bli import, om jeg i det hele tatt gidder å skaffe me konsolen Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Det er vel bare å få Disgaea 3 eller 4 til PS3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå