probin Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 vet det ikke er endelige versjonen. men forventer det værste og håper på det beste. dritt lei den designen. menmen. kjøper den uansett Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Skjerp dere amobil. Dette er ikke Galaxy S III :nei2: Og ja, navnet blir S III, ikke S3 eller noe annet fjollete som "the next galaxy" Lenke til kommentar
l0 Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Jeg synes den var sexy, jeg. Men vi vet ikke før den blir lansert Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 "Designerene" hos Samsung tørr ikke kopiere apple iphone mere, så nå raser det totalt sammen. Ser jo ut som en stygg HTC telefon. Spar meg for den slags vas, SGS2 likner lite på iphone. AtW For meg å deg ja, men for advokatene så er det en helt annen sak. Du kan jo ikke nekte for at det faktisk er en mulighet for at designerene har tenkt på dette under utviklinge av Galaxy III. 1 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Skjerp dere amobil. Dette er ikke Galaxy S III :nei2: Og ja, navnet blir S III, ikke S3 eller noe annet fjollete som "the next galaxy" Fett! Få mer info om den ekte S3en da, siden du vet det! Ikke? Nei så klapp igjen da. Lenke til kommentar
Felix_256 Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 "troverdige bilder" NÅ MÅ DERE FAAN MEG GI DERE, Dere har hatt "troverdige" bilder så lenge det er rykter, det er feil hver gang. Kan dere VÆRE så snill å slutte å gi ut anti-informasjon. Dere gir ut nyheter som ikke er nyheter for dere sitter å gjetter og lager artikler basert på "rykter". Flott journalistik, bare fortsett sånn, btw, jeg har hørt at Microsoft kommer til å kjøpe opp Apple av en dude på hjørnet.. just FYI 2 Lenke til kommentar
Fettlars64 Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Hvis det her er SG3 så er det nok en designfail av Samsung. Nye telefonen til HTC så mye bedre ut enn det her. Lenke til kommentar
reactorprovine Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Det er nok ikke S3 vi ser på bildet øverst. Hvis den har AMOLED så er nok skjermen helt svart og det er tydelig at skjermen der ikke er AMOLED. Lenke til kommentar
leopex Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Ser ut som min Note kommer til og holde litt lenger =) Lenke til kommentar
JFM Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Det er garantert ikke S3! S3 vil komme med ICS, og da vil den ikke ha en "meny"-knapp. Men en "multi task"-knapp 1 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Hehe, om det er slik den ser ut så er det jo iallefall helt sikkert at Samsung har plassert designerne sine på TV avdelingen og ikke på mobilavdelingen. Plastic anyone? Får håpe det er feil, selv om jeg ikke skal ha den uansett, ville det være svært så trist for de som venter om de spyr ut nok en plastikkfjøl til en dyr penge. Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Gleder meg til Note2 Kommer kjenner jeg ! (Håper noten blir enda litt større neste gang 6tommer kanskje) Det er jo ikke mer enn ett par dager til vi får se den ekte S3 nå Vel, noen flere bilder som kan brukes til en sammenligning ? Må da være "lekket" mer enn ett bilde? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Hehe, om det er slik den ser ut så er det jo iallefall helt sikkert at Samsung har plassert designerne sine på TV avdelingen og ikke på mobilavdelingen. Plastic anyone? Får håpe det er feil, selv om jeg ikke skal ha den uansett, ville det være svært så trist for de som venter om de spyr ut nok en plastikkfjøl til en dyr penge. At det er plastikk er jo bra, plast er lett og solid. AtW 2 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Skulle dem ikke bruke ett slags keramisk materiale? Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Seriøst, kan vi holde fanboy-krigen på et minimum for en gangs skyld? Dette begynner å bli patetisk. Hvordan vil du ut fra kommentarene definere "patetisk"? Hvor er linken til artikkelen? Lenke til kommentar
Newton Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 At det er plastikk er jo bra, plast er lett og solid. Alt er relativt, og plastikk kan være så mangt. Spiser du vanligvis med plastbestikk, eller kan det tenkes at et stålbestikk er mer solid og holdbart? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 At det er plastikk er jo bra, plast er lett og solid. Alt er relativt, og plastikk kan være så mangt. Spiser du vanligvis med plastbestikk, eller kan det tenkes at et stålbestikk er mer solid og holdbart? Selvfølgelig, men jeg regner det som rimlig underforstått at det er snakk om materialer som er vanlig å bruke i mobil, og egenskaper som er nyttig for mobiler. Man bruker ikke plast om man skal tåle svært høye temperaturer feks, men det er lite aktuelt i denne sammenheng. Til mobiler er en god plastkompositt ett svært egnet materiale. AtW Lenke til kommentar
Newton Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Man bruker ikke plast om man skal tåle svært høye temperaturer feks, men det er lite aktuelt i denne sammenheng. Tja, si ikke det...quad-core CPU+GPU som kjører for full kavring...kan gå ganske hett for seg da... Men, joda, gode plastmaterialer er helt fint til sitt bruk, også når man gjør det med litt omtanke i telefoner. Endret 27. april 2012 av Newton 1 Lenke til kommentar
elboco Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Har mine tvil om at s3blir seendes sånn ut. Dette er jo en blåkopi av Galaxy Nexus. Bortsett bra av Gnex ikke har fysiske taster så er de prikk like. Som jeg kan se iallefall. Sitter og ser på min Gnex nå. >Skuffet hvis dette er nye s3. Takk for meg:) Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Skjerp dere amobil. Dette er ikke Galaxy S III :nei2: Og ja, navnet blir S III, ikke S3 eller noe annet fjollete som "the next galaxy" Fett! Få mer info om den ekte S3en da, siden du vet det! Ikke? Nei så klapp igjen da. Takk for personangrepet du. Hva vet vel du om hvilken informasjon jeg sitter på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg