Malvado Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Etter å ha hatt 5+ Seagate barracuda-disker, som alle tok kveld innen ett år, kan jeg ikke med god samvittighet anbefale de til noen. Jeg har en 1 måned gammel 2tb fra seagate som lager voldsomme klikkelyder, og sikkert har noen dager igjen. Det er mindre risikabelt å drive med flammeblåsing i en hydrogen-luftballong, enn å stole på seagate til å ta vare på viktige data. Har et full size Lian Li med god ventilasjon, og har til sammenligning aldri hatt problemer med noen samsung-disker. Om såpass mange Hd'er har tatt kvelden bør du sjekke om det kan være noe annet som sørger for at dette skjer , en PSU som gir ustabil spenning kan hjelpe til med å ta knekken på hd'er. Uansett verdt å sjekke opp. Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Second that! Dersom Seagate laga så rævva at failure rate var 90%... trur du dem fremdeles hadde vært en av de største produsentene i dag da eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+654231 Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Synd at Samsung la opp kampen om HDD. Deres spinpoint serie har aldri sviktet (meg), og lyden er så godt som ikke eksisterende.. De la ikke opp, de solgte delen til Seagate, som også er veldig gode, om ikke bedre. Du får fortsatt kjøpt Samsung F3 diskene f.eks, men da under navnet Seagate Barracuda (F3). Jeg vet. Men det vil jeg likevel kalle å "gi opp kampen" De så jo at det ikke lenger ga særlige inntekter. Dessverre. Likevel sverger jeg meg til de store fine SpinPoints Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå