Ultra_Fisk Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Hei, jeg har en SE t610. En kompis av meg hadde liggende noe utstyr til en P800 han hadde som jeg fikk. Var blandt annet en slik stasjon til å sette mobilen i, docking bay(?), når jeg plugger denne i usb og windows(xp) finner ny maksinvare, finner jeg ikke noe driver. Vet noen om dette vil fungere viss jeg får tak i driver?( lyser på bayen når jeg putter mobilen i.) + jeg fikk også en slik kontakt fra tlf til serial porten, får ikke denne til og fungere heller. Noen som kan hjelpe meg? Ps: har prøvd å ha inn det xtndConnect, men det vil ikke innstallere seg, kommer opp noe om at outlook må kjøre eller noe? Men det kjører da?(gud jeg er sur ) Prøvd på to pcer nå, samme greia vil ikke videre. Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Ang XtndConnect så må du være koblet opp på nettet og når du får beskjed om at Outlook eller hva det er skal kjøres så klikker du på Internett Explorer så du får frem Startsiden din så legger det seg inn automatisk... Dette slet jeg med oxo.. :wink: Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 takk takk! Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Fikk du det til? Lenke til kommentar
Millionas Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 jeg får beskjed om at outlook have to run prior..kjører outlook før jeg starter innstalasjonen, under...men ingenting skjer, må bare trykke på cancel..har prøvt å starte explorer oxo, men da skjer det heller ingenting..forbanna dritt program fra SE Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 samme her, programmet vil ikke la seg installere! uff! Er det noen som vet noe om den stasjonen til p800, om den vil funger? evt noen som har p800 og t610 som kan teste dette! Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Prøv å åpne Outlook når den sier at det må kjøre da,ikke før.. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 har prøvd på alle vis men, har fått til den serial kabelen nå! Men det som irriterer er den Fine stasjonen jeg har fra den p800. Den vil jeg at skal funke! Noen som har P800 og t610 som gidder å teste? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Min personlige erfaring tilsier at installasjon av P800s docking bay funker glimrende med P800, men funker ikke i det hele tatt til min T610 (bortsett fra lading da, som ikke har noe med PCen å gjøre. Dette er testet under både Windows Me og XP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå