V. Haugen Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Samtidig fjerner operatøren to av de rimeligste abonnementene sine. One Call utvider Folkepakka Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Oj - nå straffes minibrukerne av mobiltelefonen. Gitt at jeg får beholde vilkårene i onecall faktura med 120+120 gratis, vil det nok ta enda noen måneder før jeg bytter leverandør. 1 Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Iallfall fint at eg får behalde faktura inntil vidare. Har hatt dette abonnementet og låge telefonrekningar no i 5-6år. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Er glad jobben betaler alle utgiftene mine, inkl. databruk. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Jeg hoppet av jobbordningen hos oss. Av flere årsaker: Leverandør - Var bundet til Netcom gjennom jobben. Tilgjengelighet - Nå er jeg ikke tilgjengelig når jeg går hjem fra jobb. En undervurdert følelse, iallefall for meg før jeg hoppet av. Forbruk - Mitt forbruk privat er stort sett mellom 60 og 150 kr, bortsett fra når jeg har vært i utlandet. Så lenge man har forbruk under 150-160 kr så lønner det seg ikke skattemessig. På en annen side ville telefonen vært gratis, så økonomi er vel egentlig et dårlig argument... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Vi må skatte av telefonen uansett fordi vi må bruke den i jobbsammenheng, så kan like godt bruke den privat også. Summen vi skatter av er den samme uansett hvor mye vi bruker den. Vi må også ha NetCom ja, og det suger på enkelte steder...men det er så sjeldent jeg merker det at det ikke gjør noe. Endret 27. april 2012 av TMB Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Vi må skatte av telefonen uansett fordi vi må bruke den i jobbsammenheng, så kan like godt bruke den privat også. Summen vi skatter av er den samme uansett hvor mye vi bruker den. Vi må også ha NetCom ja, og det suger på enkelte steder...men det er så sjeldent jeg merker det at det ikke gjør noe. Du må ikke skatte om telefonen kun brukes til jobbsamtaler. AtW Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Det visste jeg ikke, men siden jeg surfer så mye så lønner det seg for meg uansett Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) LOL, Betale 150 kr ekstra i måneden for 4 gb data, når de allerede har tilbud til 179 kr ekstra i måneden for fri bruk... Jeg vet hva jeg hadde valgt ihvertfall! EDIT: Evt. så har Chess samme tilbud til 150 kr ekstra med fri bruk istedenfor. Endret 27. april 2012 av MrLG Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Iallfall fint at eg får behalde faktura inntil vidare. Har hatt dette abonnementet og låge telefonrekningar no i 5-6år. Faktura får en månedspris på 49,- ifra 1 juni. 1 Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Iallfall fint at eg får behalde faktura inntil vidare. Har hatt dette abonnementet og låge telefonrekningar no i 5-6år.Faktura får en månedspris på 49,- ifra 1 juni. Ja, eg fekk det med meg no. Det var synd med tanke på at eg fram til no berre har hatt mobilutgifter på rundt 20kr i månaden, så det blir ein kraftig prisauking. Eg tvilar dessutan på at det lønnar seg å bytte abonnement, men håpar at denne endringa vil føre til at fleire vil prøve seg på nytt med å konkurrere om småbrukarane. Lenke til kommentar
Flex Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Faktura får en månedspris på 49,- ifra 1 juni. Ja, eg fekk det med meg no. Det var synd med tanke på at eg fram til no berre har hatt mobilutgifter på rundt 20kr i månaden, så det blir ein kraftig prisauking. Eg tvilar dessutan på at det lønnar seg å bytte abonnement, men håpar at denne endringa vil føre til at fleire vil prøve seg på nytt med å konkurrere om småbrukarane. Regner med jeg har noe lignende forbruk som deg. Fant ut at jeg vil havne på rundt 60 kr i måneden ved å fortsette å beholde Faktura, men kan spare rundt en tier ved å bytte til Flexi. Så det er ikke store forskjellene det er snakk om. Regner med at jeg fortsetter å beholde Faktura. Så får jeg heller begynne å å venne meg til fakturaer på over 20 kr igjen :-) Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Fordelen er jo at man har 50gb data i tillegg. Lenke til kommentar
Greyoak Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Faktura får en månedspris på 49,- ifra 1 juni.Ja, eg fekk det med meg no. Det var synd med tanke på at eg fram til no berre har hatt mobilutgifter på rundt 20kr i månaden, så det blir ein kraftig prisauking. Eg tvilar dessutan på at det lønnar seg å bytte abonnement, men håpar at denne endringa vil føre til at fleire vil prøve seg på nytt med å konkurrere om småbrukarane.Regner med jeg har noe lignende forbruk som deg. Fant ut at jeg vil havne på rundt 60 kr i måneden ved å fortsette å beholde Faktura, men kan spare rundt en tier ved å bytte til Flexi. Så det er ikke store forskjellene det er snakk om. Regner med at jeg fortsetter å beholde Faktura. Så får jeg heller begynne å å venne meg til fakturaer på over 20 kr igjen :-) Ja, det var virkelig trist at OneCall setter en fast månedsavgift på Faktura. For meg blir resultatet at jeg må betale 3-4 ganger så mye i året om jeg gjør nå. Mulig Faktura likevel blir det billigste abonnementet for meg, men jeg får nok se meg om etter noe biligere. Trist at OneCall (for meg) setter opp prisene så mye, spesielt etter å ha hatt OneCall Faktura i nesten 5 år. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Med 50MB inkludert for disse 49,- i mnd, så er visst faktura billigere for meg enn det var før. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg dropper faktura og hopper på grunnpakken. 99kr for 150 min/sms/MB passer ganske greit for mitt bruk. Har egentlig sympati for at vi betaler for eget forbruk, og ikke "snylter" på resten. Selv om jeg selvsagt har gjort det så lenge det var mulig... Lenke til kommentar
Vikebu Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg synes det er dumt at onecalls faktura øker prisen med 49/mnd. Kommer til å savne den veldig hyggelige kundeservice- de gangene jeg var innom- Nå vil jeg satse på norges billigste abonnement for forhåndsbetalt kontantkort, ifølge ringepriser er det merkelig nok telenors Talkmore.Slutter av med en hjertelig takk til onecall for rimelig mobilbruk og god service gjennom flere år... Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Tror jeg fortsetter med onecall faktura. Er jo fortsatt gratis ringeminutter og sms. Og i tillegg nå 50mb data. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Tror jeg fortsetter med onecall faktura. Er jo fortsatt gratis ringeminutter og sms. Og i tillegg nå 50mb data. Nei, det koster 49 ,- Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Tror jeg fortsetter med onecall faktura. Er jo fortsatt gratis ringeminutter og sms. Og i tillegg nå 50mb data. Nei, det koster 49 ,- Betaler du 49,- får du "gratis" ringeminutter, sms og data. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg