RS2000 Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Kjøpte meg noen CD'er her forleden. Til min overraskelese var det etter en stund umulig å få rippet dem. 3 sanger gikk gjennom. I Audiograbber (1.82 Build 2) får jeg denne beskjeden: Could not open temp.wav Prøvde CD Copy (4.951), men den fant ikke CD-ROM'en hvor CD'en lå. Tok jeg ut CD'en funket alt igjen. Er det en måte å rippe beskyttede CD'er på, eller er det bare å gå å legge seg? Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Brenn cd'en med Clone CD, og ripp etterpå Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Les til image med CloneCD, mount imaget i daemon-tools og ripp derfra. Raskt og fint. Lenke til kommentar
egils Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Hei, prøv denne siden http://www.cdmediaworld.com/hardware/cdrom...otections.shtml Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Bruk programmet CDEX til å rippe cd'ene, hvis dette ikke løser problemet foreslår jeg overnevnte løsning (cloneCD). CDEX er enkelt tilgjengelig på nettet som freeware. - Cal Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Takk for god respons! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Anbefaler også å rippe med CDex. Dette har jeg brukt for å rippe allslags sære CD'er... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 har ikke vært borti en kopisperret cd jeg ikke får rippa med audiograbber. Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Vet at du alderede har fått svar, men prøv CD Rider. HAr aldri hatt problemer med å rippe koibeskytta CD'er med det. Er også en veldig bra riper ellers! Prøv den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå