Odesseiron Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Gåteløsingsspillet Reset lokker med en nydelig trailer. Les hele saken Lenke til kommentar
rocketdude Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Helt fantastisk hva to folk får til. Helt. Sykt. Tror jeg går over til indiespill på heltid fra nå av. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Jeg trodde folk hadde lært, av bl.a Dead Island, at man ikke skal lese for mye inn i en trailer... 2 Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Har de både programmert og lagd art assets? Crazy skills! Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 Jeg trodde folk hadde lært, av bl.a Dead Island, at man ikke skal lese for mye inn i en trailer... Forskjellen er vel at Dead Island-traileren er en forhåndsrenderet minikortfilm, der Resets trailer er hentet ut fra spillmotoren Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Ikke sjokkerende: begge to er demoscenere Lenke til kommentar
Penvey Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Jeg trodde folk hadde lært, av bl.a Dead Island, at man ikke skal lese for mye inn i en trailer... Heh, skulle ikke stort til for å forstå at det var en cinematic og ikke gameplay. Tror det aller aller fleste skjønte det også. Filmen hadde da bare ett formål, og den lyktes til gangs. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Er nok mer forskjell mellom Dead State traileren og spillet enn bare grafikken. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Ikke sjokkerende: begge to er demoscenere jepp her har mann med amiga folk å gjøre.. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 dette virket intresangt ;D elsker spill der du ikkje får historie med teskei i munnen bare 1 ting...google translater i google chrome til engelsk gjorde hovud titelen på artikelen litt ....spesiel 2 Lenke til kommentar
Data-Geir Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Jeg ser absolutt ikke bort fra at jeg kan komme til å like dette spillet. Lenke til kommentar
HeatedCoffee Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Har vane for å lese titler på engelsk; "travel through time and play with yourself". Au da. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå