larstveito Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Jeg planlegger å bygge meg en ny pc i sommer, og er derfor på intens jakt etter et tilfredstillende kabinett. Kravene mine er at det skal være av rimelig bra kvalitet, pent men enkelt design, samt gode ha støyegenskaper. I min søken fant jeg s f ft02 som jeg syntes var ganske så lekkert. Men hvorfor er det da ingen butikker som har det inne? Er for øvrig bare interessert i versjonen uten vindu, da det blir litt for flashy for meg... Noen som har peiling? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Silverstone har vel kuttet ned produksjonen av kabinettet vil jeg tro, rimelig synd siden det er et virkelig flott kabinett. Beste alternativet om du ikke vil ha vindu er nok ebay: http://viewitem.eim.ebay.no/Silverstone-SSTFT02B-USB-30-Fortress-schwarz-Gehuse/380391622391/item Lenke til kommentar
larstveito Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Silverstone har vel kuttet ned produksjonen av kabinettet vil jeg tro, rimelig synd siden det er et virkelig flott kabinett. Beste alternativet om du ikke vil ha vindu er nok ebay: http://viewitem.eim....0391622391/item Takker så mye for svar. Kommer til å vurdere situasjonen litt nærmere når innkjøpstiden nærmer seg, men heller litt mot en 550D istedet. Litt kjipere design, men diggs med støydempning og litt kortere lengde... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 fortress 02 har støydemping, lavere støy og bedre kjøling. Jeg skal ikke si noe på størrelsen og vekta da. Lenke til kommentar
larstveito Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Hmm, ja, ser sånn ut gitt. Kom over silentpc reviews anmeldelse nå. Ser ut til at det blir knallharde avveininger mellom et bedre men større kabinett, mot et noe mindre men litt kjipere. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 FT02 er vel det eneste som har fått editors choice på silentpcreview. Dog er jeg ikke misfornøyd med mitt 550D, med ettermonterte GT AP13-vifiter og fan controller. Verdt å nevne at 550D er mer stillegående ut av eska enn FT02, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå