Jompio Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Heei alle mine forumsvenner! Kan bare si med en gang at jeg er litt usikker på om jeg har publisert dette på rett plass, men ha meg unnskyldt hvis ikke. Det har seg sånn at jeg vridde ankelen min nå på tirsdag i skianlegget, ideet jeg skulle lande hang skien fast i påskesnøen og vrei seg kraftig utover, før skien tilslutt løste seg ut. Dette gjorde ikke forferdelig vondt akkurat der og da, men så vondt at jeg måtte ta meg en pause hvor jeg landet, for å så kjøre rolig nedover sidelengs! (Var for vondt å svinge med venstrefoten) Jeg måtte etter dette ta skiheisen opp igjen for å møte de andre hvor vi skulle spise, og tok av meg skistøvelen for å sjekke hvor alvorlig det var, det var da ikke veldig hovent, og jeg fikk lagt på kompresjon rett etter jeg hadde fått av meg skistøvelen, og bestemte meg for å ikke kjøre mer denne dagen. Ankelen var fortsatt veldig øm to timer etterpå. Ankelen var selvfølgelig ganke hoven på utsiden resten av den dagen, men det ble bedre dagen etterpå. Uten at jeg hadde noen muligheter til å gå normalt. Det jeg syntes er litt rart nå er at den har blitt litt hoven igjen to dager etterpå, og ikke bare på utsiden av selve foten hvor jeg er øm - men hele foten fra ankelen og ned har blitt klumpete og stor, selv tærene har forandret seg litt. Jeg har hørt litt rundt og de fleste mener det skal gå over av seg selv (noe det helt sikkert gjør, men kommer til å ta litt tid) men jeg er litt usikker på om det kan være noe mer enn bare en vridning og at den nå i etterkant hovner opp virker for meg litt rart? Kanskje stramme sokker/sko eller lite bevegelse? Beklager om det ble litt mye unyttig informasjon, håper det meste var forståelig! Håper veldig på hjelp - Jompio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå