Rankiz Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Noen som har vært i Milan og kan anbefale noen butikker? Drar på søndag og har ikke tid til å gjøre research. Skal ihvertfall ta meg en tur innom Al Bazar og hilse på Lino. EDIT: Tenkte det var greit å opprette en tråd om Milan, for det er sikkert noen som kommer til å lure på hvor man burde shoppe der ved en senere anledning også. Endret 26. april 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 27. april 2012 Rapporter Del Skrevet 27. april 2012 Rubinacci, Boggi, Suit Supply, Plutino Showroom. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 27. april 2012 Rapporter Del Skrevet 27. april 2012 Milano* Når det er sagt, mener jeg å huske at la Rinascente hadde en del bra, men det er lenge siden jeg var der... 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 27. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Rubinacci, Boggi, Suit Supply, Plutino Showroom. Oi, takker. Må nesten til Suit Supply. Har lenge hatt lyst til å kjøpe noe fra suitsupply.co.uk, men har vært litt usikker på størrelsene. Endret 27. april 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Nash Skrevet 27. april 2012 Rapporter Del Skrevet 27. april 2012 Veldig mye fint til rimelig pris hos Suit Supply. Det var også veldig god service i butikken jeg besøkte i NY. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 29. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. april 2012 (endret) Drar senere i dag, skal bare være i Milano i én kveld og to hele dager. Derfor har jeg "sirklet" meg ned til disse butikkene som jeg skal besøke: En Boggi butikk Suit Supply Etro outlet Disse skal jeg uansett besøke, men får se om jeg får tid til å titte innom noen andre også, som Al bazar, blir nok ikke noe kjøp der, men morsomt å ha vært der. Endret 29. april 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå