Hidden Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Dette begynner å bli Frustrerende (feilstaving med hensikt, duh). Jada, det er original versjon. Jeg har savet, logget ut, og kommer tilbake til et oppdrag helt i starten av spillet, og sjekker og finner ut at den siste saven som jeg vitterlig fikk bekreftelse på ble gjort, er BORTE. Spillet er moro, men med den utrolig teite AI'en setter jeg ikke pris på å måtte ta de bedritne oppdragene i starten om og om og om igjen, dette begynner virkelig å bli frustrerende. Opplever andre dette? Jeg sjekket siten for en mulig patch, men spillet er visst så fritt for bugs at en patch ikke finnes. Det har ikke kræsjet eller noe for meg, så den delen av det fungerer glimrende, men det med saves som forsvinner må da være en bug eller hva? Surt å gå ut av døren med bare $400 i lomma.. Lenke til kommentar
handy` Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Merkelig... har rundet det 3 ganger og hatt masse med saver men det har aldri skjedd meg... Reinstalere kansje ?? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Har ikke skjedd meg , men du kan jo prøve å save så går du ut i windows , mens du spiller (alt+tab) finner så save filen og kopierer den. Limer den så inn en anne plass , og neste gang du spiller limer du den i save mappa til VC. Litt tungvindt , men det skal vell funke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Er sagt noensteder at cheating kan ødelegge savegames..men de forsvinner vel ikke da? Tror det er sånn at hvis du saver med en cheat aktiv får du aldri slått av cheaten igjen. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Bevares, jeg cheater aldri (seriøst), det er ikke noe slikt. Men det virker som jeg dreit meg ut litt her, har ikke lest manualen for godt (om det da står der i det hele tatt). Opplys meg om dette er feil, men jeg har i dag oppfattet at man kan kun save mellom missions, ikke sant. Såvidt jeg ser, dukker save points opp på kartet kun da, og ikke ellers. Det var altså da jeg savet, og etterpå gikk ut. Da jeg kom tilbake dagen etter, sto riktig dato og klokkeslett på saven, men fler timers spilling var borte og jeg var tilbake på de aller første oppdragene (riot og de der). Det som er litt sprøtt er jo at det virker som deler av de gamle savene forsvant, og ikke hele. I kveld har jeg spilt litt mer, det er et mareritt på denne trege maskinen når biljaktene tar av, men det går såvidt. Jeg har nå brukt alle save slotene for å se i morgen om det samme har skjedd igjen, er litt spent. Jeg sjekket også hver gang jeg savet, at navnet på de andre slotene var riktig i forhold til når jeg savet, og det så ut til å stemme. Så me får sjå i mårå. Zephyros: Det du nevner gjorde jeg en del i de vanskligste oppdragene i Operation Flashpoint 1985, men jeg har ikke prøvd å gjøre det i noe annet spill. Litt surt om det er eneste løsningen, men det får så være. Når jeg har spilt de fleste oppdragene, vil jeg bare ture rundt og gjøre ville stunts og utforske mer uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå