0wn4g3 Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Hei. Min mor har veldig lyst på et speilrefleks kamera. Først kan jeg vel si at prisen skal ligge mellom 0 - 4 / 5 k. Det hun primært ønsker å bruke dette til er -> ta bilder av micro ting (blomster, innsekt etc) (da kommer vel en macro linse inn i bildet, en anbefaling på den tas også med takk) -> portrett -> standar bilder, som "famlilen i hagen som spiser is" bilder Størrelse etc har ikke mye å si. Hun liker veldig godt disse 3k kameraene fra Cannon, e ... noe Syns de virka fin. Tusen takk Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Har selv et Canon EOS-500N som ligger (lå) i den prisklassen. Dette har vel blitt erstattet av EOS-300N tror jeg. Kamerahusene på disse er av grei kvalitet, og hvis du kjøper en god makrolinse i tillegg så havner du rundt 4-5k hvis du er heldig. såvidt jeg vet er www.xd.no blandt landets billigste webshopper for kamera. (nå er jeg primært pc-nerd, så vi får håpe kamera-nerdene retter på evt feil) :-/ DrErling Lenke til kommentar
0wn4g3 Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi..._vartypes_text# 3k, men kunne gjærne ha tatt imot en anbefaling på en macro linse. Alt fra 0 til 1000. Men MÅ ikke være 1000,,, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå