*Magnus* Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Hei. Kanskje dette er feilplasser, bekalger om det er det. Jeg har i pc'en min en 120gb SSD, og thats it (er alt for lite i min mening) så jeg tenker å kjøpe en ekstern 1tb hdd i morgen. Men lurer på, jeg har noen spill på SSD'en som jeg har lyst å ha på HDD'en (tenker å bare ha windows på SSD'en for kjappe oppstarter osv). Er det bare for meg å kopiere (eventuelt cut) spillmappen fra SSD'en til HDD'en ? så skal det funke som det skal? (må vel opprette nye snarveier med rette lokasjoner) Eller blir det komplikasjoner med tanke på registerfiler osv ? Går dette smertefritt eller bør/må jeg slette spillene å installere de på nytt på HDD'en? -Takk Lenke til kommentar
42 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Regner med at det er mulig å flytte filene direkte over til HDD'en, uten at jeg kan noe særlig om dette. Om du bruker f.eks Steam må du regne med å måtte endre litt på snarveiene slik at Steam finner spillene. Aner ikke om de må installeres på noen måte på HDD'en :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå