42 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg giftet meg en gang, fikk amuletten fra Temple of Mara i Riften, og det gikk helt fint. Men jeg gikk til slutt lei av jenta og ble til varulv inne i huset, og drepte henne der. Det gav meg ingen bounty eller noe, og det kom en courier og gav meg et brev rett etterpå, som gav meg litt penger osv. Nå vil jeg gjerne gifte meg igjen, men klarer altså ikke å finne en ny Amulet of Mara. Jeg har letet igjennom alle kistene mine flere ganger, men finner den altså ikke. Heller ikke i Riften vil de selge den til meg. Noen som har peiling på hvordan jeg kan fikse dette? Jeg spiller på Xbox 360 forresten. Takk for ALL hjelp! Lenke til kommentar
War Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Ingen vil gifte seg med deg sånn du behandler kona. 4 Lenke til kommentar
42 Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 Haha Nå er det heller ingen som vet hva som skjedde med den forrige. Det var hun som ikke ville skilles, det var bare en ting å gjøre. 1 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 på wiki skyrim sies det at man kan kun gifte seg en gang Lenke til kommentar
42 Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 på wiki skyrim sies det at man kan kun gifte seg en gang Aida... Da forblir jeg forever alone resten av spillet. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå