ilpostino Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) I et av nettverkene mine på jobbem har jeg en Lexmark 360dn. Jeg er på utkikk etter en ny skriver med tilsvarende funksjonalitet men som har støtte for Airprint. Jeg har blandt annet sett på Canon og HP sine skrivere. Såvidt jeg har skjønt må du ta i bruk ePrint for at det skal fungere på HP sine produkter mens det holder at Canon-skriverne er på det samme trådløse nettverket og dermed enklere å ta i bruk. Er det noen som har tips til skriver? Endret 5. juli 2012 av ilpostino waits for Alice Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 Flytter tråden til en annen del av forumet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2012 Oppdatering: Jeg kjøpte en Lexmark T654 som jeg satte et trådløst nettverkskort i. So far so good. Problemet er at jeg ikek får koblet skriveren til det trådløse nettverket. Jeg har Googlet det en del og det virker som det er routeren (D-link DIR-615) som er problemet. Noen tips til nye trådløse routere som er raske og klarer bruk av AirPlay-produkter? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Hvis du har den rette versjonen av DIR-615, så kan den flashes med f.eks DD-WRT og kjøre AirPlay. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2012 Takk for linker. firmwaren på den er fra 2008 (og det er den siste offisielle) så skal absolutt sjekke opp dette. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Ser ut som DIR-615 versjon C/D/E er støttet. Du bør finne versjonen på undersiden eller baksiden av routeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå