Gå til innhold

pc`en ville ikke starte etter installasjon av Easy CDCreator

wil

Anbefalte innlegg

ja, fikk dette problemet nå nettopp. på en eller annen måte og av en eller annen grunn så begynte jeg å lese litt om Easy CD creator, husker ikke i farta i hvilken forbindlese men jaja, satt no iallefall der å prøvde div ting. fant ut at jeg skulle installere Easy CD cretor på min pc som da har XP, tenkte at det gikk greit å satte i gang. alt gikk greit helt til jeg fikk beskjed om at jeg måtte restarte maskina mi, den kom til den vanlige fujistu siemens skjermen, og boot agent, når den kom til bootscreenen til XP å var ferdig med den så ble skjermen svart. dette prøvde jeg et par ganger, men til ingen nytte. prøvde også safe mode, men det gikk heller ikke. visste ikke helt hva jeg skulle gjøre så jeg gjorde det jeg alltid at jeg formaterer 2 av partisjonene mine. det går jo greit det, men hva kan være galt da? jeg er sikker på at det ikke er virus som gjør det. dette har jeg sjekka.

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne funksjonen i Roxio's Easy CD & DVD Creator er nok problemet ditt :

"New! Drag to Disc

Easily drag and drop files for burning to CD or DVD. Disc formatting and burning will happen automatically."

Denne funksjonen legger til en virtuel cd driver på pc'n din

dette krasjer på noen pc'er (da vil ikke pc'n bote).

Du kan mest sansynlig fjerne den i sikkermodus.

Lenke til kommentar

joda, det hadde vært fint det veit du om jeg bare hadde kommet inni safe mode også så. men gjorde jo ikke det heller. men uannsett jeg har formatert å reinstallert så nå funker alt bra. holder på å installerer programvaren min nå, så for se hva som skjer etterpå. mulig jeg gir blanke i Easy CD creator akkurat nå. har jo Nero og Clone veit du

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...