hean Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Hjelper en venn med å finne mest for pengene 17" bærbar på komplett (kjenner noen som driver med innkjøp der). PC-en skal brukes til en del surfing, video, bilder, etc + en del spilling så den bør ha en ok spillytelse. Han ønsker helst en 17 tommer og jeg har filtrert ut følgende 2 PC-er som begge ser ut til å være gode kjøp. Fint med en kommentar eller flere, spesielt til hvordan grafikkortene står seg mot hverandre. http://www.komplett....aspx?sku=661512 http://www.komplett....aspx?sku=746327 Eventuelt tips til andre PC-er på Komplett. På forhånd takk Endret 26. april 2012 av Nasciboy Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Toshibaen rundjuler Aceren i spill, resten er de rimelig like på. Lenke til kommentar
hean Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 Toshibaen rundjuler Aceren i spill, resten er de rimelig like på. Takker for svar, har nå gitt den anbefalingen videre. Regnet egentlig med den var litt bedre men ville bare ha det bekreftet. Ser ut som det beste kjøpet for tiden blant 17-tommere. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Om jeg skulle hatt en gamingbærbar hadde jeg ventet til juni/juli/august når prisene på 28nm-skjermkort og Ivy Bridge i laptoper har stabilisert seg. Lenke til kommentar
hean Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 Om jeg skulle hatt en gamingbærbar hadde jeg ventet til juni/juli/august når prisene på 28nm-skjermkort og Ivy Bridge i laptoper har stabilisert seg. Han som skal ha PC-en er ukespendler, jobber en uke deretter en uke fri. Han bor i Ålesund med familie og jobber i Førde så jeg tror at det å spare litt penger på en PC ikke er verdt å gå uten i månedsvis. Takker uansett for tipset Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Har mest med at en 28nm GPU vil gi en betydelig forbedring i ytelse. Dessverre er det lite til 28nm-kort i laptoper hittil. Endret 26. april 2012 av arni90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå