kjikvadrat Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Gamalt veksthus Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Som ex. gartnerieier/driver så er dette artig å se! Likte fargefokuset på hovedelementene her! Grei komp skader jo heller ikke! Dessuten gav dette iallefall meg en slags nostalgisk opplevelse! 4'er herfra! 1 Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 Takk for det! Så fint at eg traff nokon, i alle fall Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Kikket en del på dette...ikke fordi jeg ikke likte det,men for å kunne finne noe å pirke på..er sikkert det,men jeg fant ikke noe.Veldig bra dette Anders;) Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 Kikket en del på dette...ikke fordi jeg ikke likte det,men for å kunne finne noe å pirke på..er sikkert det,men jeg fant ikke noe.Veldig bra dette Anders;) Artig, eg ha gjort Jan Erik mållaus ;P Takk! Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg syns dette ble ganske så tøft. Ser nesten ut som vekst huset sender ut stråler. Harald G. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg