Terje Solfugl Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Menneske og måke som venner Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Kult bilde, tatt med vidvinkel og av deg selv ? Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 Tatt av meg selv, men ikke vidvinkel..se exifdata..takk for kommentar :-) Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Flott bilde, ganske genialt du fikk måken på skuldrene. Tok vell sin tid. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 Jann..ja tillit er ikke noe som skapes over kort tid..dette er mange års arbeid . Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Må vel innrømme at jeg er en av de som "ikke liker" måker! Vokste opp i fjæresteinene og ble vel litt miljøskadd av nærgående elementer av denne arten.... . Fikk jo aldri fred..... Men bildene dine med disse fuglene i alskens positurer begynner jeg å bli "venner" med! Et bra bilde på mange måter... Imponert over at du/dere har blitt så familiære med de.... Ekstra pluss fra meg for speilingen av sola osv. i brilleglassa... God 4'er herfra! Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 Tusen takk smort1..veldig glad for kommentaren din, spesielt ved at du ser at noen kan bli venner med de.. Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Har aldri hatt noko i mot måker. Alltid hyggjeleg når dei kjem og vil ha fiskaslo etter ein suksessrik fisketur Likte dette biletet. Ikkje vidvinkel? Sikker på det Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 Takk for kommentar..ja kun orginalkameraets muligheter..les exif . Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Beklagar, men eg forstår ikkje anna enn at det er teke med vidvinkel. Kompaktkamera kan ha vidvinkel dei óg. Måka er så "forvridd", + exif seier 4.2 mm (som sikkert er vidvinkel sjølv på ein mindre sensor). UANSETT, kult bilete! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Har aldri hatt noko i mot måker. Alltid hyggjeleg når dei kjem og vil ha fiskaslo etter ein suksessrik fisketur :)Likte dette biletet. Ikkje vidvinkel? Sikker på det Er vel 24mm vidvinkel på dette kameraet (eq 35mm...) Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Men - de oppfører seg som dyr, i følge Børretzen.. Fint bilde, som forteller sin klare historie om hva som er mulig, og som sikert få var klar over. At den er sluttet å drite på deg er interessant. Regner med de unnlater å drite på hverandre, og da er du på en måte blitt en av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg