muummi Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Heisann! Jeg har brunt hår, men på sidene har jeg begynt å få noen grå hår innimellom. Hva mener jentene om dette egentlig? På tide å hive oppi noe farge, eller bare la det være? Synes det er litt vel tidlig å begynne å bli gråhåra i en alder av 23år... Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Heisann! Jeg har brunt hår, men på sidene har jeg begynt å få noen grå hår innimellom. Hva mener jentene om dette egentlig? På tide å hive oppi noe farge, eller bare la det være? Synes det er litt vel tidlig å begynne å bli gråhåra i en alder av 23år... Litt sent mener du? Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Heisann! Jeg har brunt hår, men på sidene har jeg begynt å få noen grå hår innimellom. Hva mener jentene om dette egentlig? På tide å hive oppi noe farge, eller bare la det være? Synes det er litt vel tidlig å begynne å bli gråhåra i en alder av 23år... Litt sent mener du? Sent å få grått hår når man er 23? Er vel litt tidlig. Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Heisann! Jeg har brunt hår, men på sidene har jeg begynt å få noen grå hår innimellom. Hva mener jentene om dette egentlig? På tide å hive oppi noe farge, eller bare la det være? Synes det er litt vel tidlig å begynne å bli gråhåra i en alder av 23år... Litt sent mener du? Sent å få grått hår når man er 23? Er vel litt tidlig. Spørs litt hva han mener, det er vanlig å få grå hår ned i 10 års alderen. Jeg mener da om han snakker om noen grå hår her og der, ikke typen grå hår du ser fra 5 meter avstand. Lenke til kommentar
Populært innlegg Verbal Hologram Skrevet 26. april 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 11 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 28. april 2012 Rapporter Del Skrevet 28. april 2012 er det virkelig vanlig å få grå hår i 10årsalderen? Jeg er 27 og har enda ikke sett ett eneste ett, selv på rimelig nært hold. Hvor store hårstrå er det snakk om? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 28. april 2012 Rapporter Del Skrevet 28. april 2012 Jeg hadde en kompis som startet å få grått hår i 14-15 årsalderen. Så det er et rart fenomen. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2012 Her om dagen trodde jeg at jeg såg et grått hår, men det viste seg at lyset reflekterte i det på en rar måte. *phew* lizzom Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2012 Slutt å klag! Jeg fikk mine første gråe hår som 18-åring. Lenke til kommentar
AliceecilA Skrevet 12. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2012 Grått hår er sexy! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2012 Er selv 22 og har noen gråe hår her og der. Gidder ikke bry meg før det blir synlig fra avstand Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Man kan vel egentlig ikke gjøre så mye med det. Jeg får iblant høre at jeg har kommunefarget hår, men jeg er fargeblind, og aner ikke hva det betyr. Lev med det. Det er ikke så mye du kan gjøre. Du må vel bare lære deg å kle det, om det er et problem for deg. Lenke til kommentar
droidy Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Grått hår er sexy! [bilde av George Clooney] Ikke alltid: Endret 13. mai 2012 av droidy 3 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Beste løsningen er vel bare å rake av seg alt håret Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Beste løsningen er vel bare å rake av seg alt håret Eller farge det ? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2012 Beste løsningen er vel bare å rake av seg alt håret Ja, for da kommer det tilbake enda gråere Lenke til kommentar
darket Skrevet 29. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2012 hvorfor skulle det komme tilbake gråere? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2012 Grunnen til at håret blir grått, er jo fordi det dør. Når det allerede har vokst ut, tar det lenger tid før det blir grått. Skal det vokse ut på nytt, kommer det jo ut grått. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2012 Menn farger ikke håret. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå