thkjell Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Hei. Er de noen som veit om Garming forerunner 410 funker bra til sykkling, langrenn og slalom? Er Garming forerunner 410 klokken den beste av: Garming forerunner 110 Garming forerunner 405 Garming forerunner 405cx Eller er de noen andre pulsklokke som dere anbefaler meir med gps? Takk Lenke til kommentar
aomt Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 les i utholdenhets tråden, der er det skrevet litt om klokker. Det kommer jo heilt ann på kas funksjona som er viktigaste for deg Lenke til kommentar
thkjell Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 Eg har tenkt å bruke klokken til jogging og sykkling. Har du noe å anbefale da ? Lenke til kommentar
thkjell Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 les i utholdenhets tråden, der er det skrevet litt om klokker. Det kommer jo heilt ann på kas funksjona som er viktigaste for deg Eg har tenkt å bruke klokken til jogging og sykkling. Har du noe å anbefale da ? Lenke til kommentar
aomt Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Trenger du GPS, som viser ruten din på kartet. Eller fotsenson, som kan gi b.a. cadence og lengda på steget. Og kan brukes innedørs. Er det mye oppover og nedover bakker du har? Er det lengre eller kortare turer? Trenger du masse data (ulike HR, cadence osv osv) eller basic? Trenger du under selve turen eller for senere analyse? Trenger du hjelp under turen eller kun for å se korleis du ligger ann? Har du noe pris (maks?) du kan ikkje overstige? Lenke til kommentar
thkjell Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 Trenger du GPS, som viser ruten din på kartet. Eller fotsenson, som kan gi b.a. cadence og lengda på steget. Og kan brukes innedørs. Er det mye oppover og nedover bakker du har? Er det lengre eller kortare turer? Trenger du masse data (ulike HR, cadence osv osv) eller basic? Trenger du under selve turen eller for senere analyse? Trenger du hjelp under turen eller kun for å se korleis du ligger ann? Har du noe pris (maks?) du kan ikkje overstige? Eg tenker på ein pris mellom 1000-2000 kr. Eg vil ha innebygd gps. Klokken trenge ikkje være så heise komplisert, men det eg vil ha er basic (kalori, puls, gps) Lenke til kommentar
aomt Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Då er det berre å gå for dei enklare Garmin modeller. Se litt på deires sider kva dei forskjellige modellane er. Om du trenger kun basic, er det berre å gå for noe av det billigaste;) Lenke til kommentar
thkjell Skrevet 29. april 2012 Forfatter Del Skrevet 29. april 2012 OK. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå