Niklasp Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Lagringstjenesten Drive får kritikk etter uklar formulering. Eier Google filene dine? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Aha, dette forklarer den nye "disk"-ikonet på min telefon. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Finnes det kryptetingsmuligheter? Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Det er bare å brukte TrueCrypt det 1 Lenke til kommentar
Stigander Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Det er snodig hvordan alle som tar opp dette, "glemmer" å ta med første paragrafen i avsnittet dere siterer; "Some of our Services allow you to submit content. You retain ownership of any intellectual property rights that you hold in that content. In short, what belongs to you stays yours." Det burde også nevnes at dette er ikke utelukket Google Drive policy, men policy for brorparten av Google sine tjenester. De slo jo som kjent sammen de fleste 1. mars. Når det gjelder "you give Google (and those we work with) a worldwide license to use, host, store, reproduce, modify, create derivative works " så betyr det, sånn som jeg har forstått det, at dette er ting Google må ha med, for å få lov til å gjengi innholdet ditt på alle dine enheter, vise youtubevideoene dine på youtube osv. 5 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Fascinerende at ingen har hengt seg opp i facebook sitt motto da: "Alt ditt er vårt!" Det var da jeg sluttet å lese og aldri igjen tenkte tanken på å bli en del av Facebook-galskapen. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Utrolig at folk fortsatt henger seg opp i juss som er helt nødvendig for at Google skal kunne levere det de leverer. 1 Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Google er ikke verre eller bedre enn andre. Man kan ha sine prinsipper, men fakta er at det vil alltid være risikabelt å laste ting opp til slike tjenester. Bruk hodet.. for min del handler det om en folder med wallpapers, kanskje noen savegames osv. Skal du ha sikker lagring og medhørende convenience, burde du leie et webhotell og sette opp et system som passer dine behov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå