vodkish Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Har en iPhone her nå som har forksjellige apps som facebook, skype osv. logget inn, og jeg fikk nettopp melding av telenor om at jeg hadde under 15 kroner saldo.. (jeg har egentlig over 200++kroner.. Hva kan årsaken være? at jeg er logget inn på facebook, mail etc.? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Kanskje du har mobilt nett på og at facebook, internett og Mail søker etter nye oppdateringer... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Bruker du Skype over datatrafikk? Lenke til kommentar
vodkish Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 dataroaming er på ja.. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Du har sikkert et eller annet idiotprogram som sender/mottar data i et banka kjør. Når telefonen din går i "pause-modus" - etter du ikke har brukt den på en stund, så slår den av Wi-Fi. Data som push-mail og annet blir da sendt/mottatt over 3G/Edge. Slå av push for alt annet enn e-post, så skal mye være ordnet. Du trenger f.eks. ikke få streamet oppdateringer på facebook via 3G. Lenke til kommentar
vodkish Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 Hva skal jeg trykke på for å stoppe at pengene blir spist? Lenke til kommentar
vodkish Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 Er det mobildata dere mener? kan dere utdype litt mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå