Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Er det noen som kan anbefale et firma i oslo?

 

Har fått forslag om Konows bilpleie.

 

Har en sort bil som har en noe lakkslitasje. Trenger vel da en lakkrens og polering/forsegling eller noe...

 

Bang for buck (gode priser og godt resultat) liker vi! :D

 

Alle forslag taes imot med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er et fryktelig godt spørsmål, har sett etter det samme en stund selv, men hvis man finner noen som har erfaringer med et firma så er det alltid motstridende erfaringer. Utrolig vanskelig i en bransje som tross alt har såpass mange useriøse aktører.

 

Konows er forsåvidt et firma jeg har fått anbefalt av enkelte, men jeg mener å huske at også de hadde noen skrekkhistorier

Lenke til kommentar

Hva anser folk som en god pris da? Altså for en skikkelig vask, lakkrens/polering og forsegling etterpå?

 

1500kr, 3000kr?

 

Er ganske mange entusiaster rundt om i landet som gjør dette veldig proft, mye bedre og ofte til en grei pris kontra diverse bilpleiefirma rundt forbi. Sier seg jo litt selv, skal et bilpleiefirma med de kostnadene det er gjøre en slik jobb ordentlig, koster det skjorta!

Lenke til kommentar

Skjønner hva du mener Hyd, men det er også derfor jeg er her inne for å sjekke hva det koster og hvem som anbefales.

 

Konows bilpleie skal for eksempel ha 3000,- for "full pakke" med innvendig og utvendig vask/polering (lakkforsegling med hardvoks ikke inkludert).

 

...er dette en bra pris? Er det bra arbeid? Burde jeg bruke noen andre? Burde jeg betale litt mer? Er det bedre enn Ditec? Dårligere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...