Atle Riska Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Bare ein foggel Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Et blinkskudd etter min mening, men liker ikke tittelen din..ingen hverken mennesker eller dyr er "bare" 1 Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 Et blinkskudd etter min mening, men liker ikke tittelen din..ingen hverken mennesker eller dyr er "bare" Takker for kommentar Terje, nei ikke sånt meint at det bare e ein foggel men kom ikje på någe bedre Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Greit nok, men det er faktisk gjengs å "drite" i dyra, så jeg reagerte bare . Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Praktfull flukt over dette bildet. Ikke bare å bytte linse når motivet kan stikke hvert sekund. Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 Praktfull flukt over dette bildet.Ikke bare å bytte linse når motivet kan stikke hvert sekund. Takker for kommentar Trond, var egentlig ute og skulle fotografere noen treer og hadde vidvinkel på ( virker som jeg altid har feil linse på ) så ja når eg så den karen der så fekk eg det rimeligt travelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg