Gå til innhold

[Løst] Min bruker er Sperret noen steder på hw.no

Anbefalte innlegg

Et bilde forklarer mer en noe, så:

.

.

Er det lagt en begrensning på min Bruker tro ..... mulig jeg ikke er like snill bestandig men tror ikk jeg har vært så slem... (samme gjelder forøvrig -Artikler HW.no-

Prøvde å sende e-post ang dette til hw.no, men var ikke noe adresse å få tak i lenger... dere har skrevet at dere ikke bedriver support så ble henvist til å bruke hw.no forumet... så det gjordet jeg...

post-24830-0-30466900-1335443035_thumb.jpg

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lol, selvfølgelig har du ikke mulighet til til å starte emne der, eller i artikler HW.no. De forumene har og skal kun ha emner med link til artikler som publiseres og som skal diskuteres, det er kun redaksjonen/moderatorer som skal gjøre dette, og det er ingen begrensning på din bruker..

Endret av MrLG
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eneste stedet jeg fant for å kunne gi forespørsel til en Artikkel jeg synes de burdet skrive\ha skrevet, med tanke på dette var det for meg ingen selvfølge at jeg ikke kunne legge inn et emne der. Men takk for svar samt hygglig å bidra til at du kan - Le Ut Høyt.

Lenke til kommentar

Sorry, men hvis man har vært medlem her i hele 9 år(!!) som du har, og ikke klarer å legge sammen 1 og 1 ved å se på emnene på det artikkelforumet, og ikke heller ikke se at ALLE emnene er opprettet av folk i redaksjonen samt inneholder spesielle titler/beskrivelse til artikler, er det faktisk bittelitt å fnise av.. :wee:

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...