TST Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Vi arrangerer ny cup med pengepremier for slåssespillere. Turnering i Street Fighter X Tekken Lenke til kommentar
Mr. Eminent Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Hvor holdes Street Fighter X Tekken turneringen 2.mai? Helt avgjørende for meg om jeg melder meg på eller ikke.. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Hei. Den holdes på Internett. Lenke til kommentar
SevenDaggers Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Sinnsykt skuffet av ingen bruk av gems. Samme som å spille sf4 fordi noen klager. Patetisk. Lenke til kommentar
SimSimIV Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg ser ingen grunn til at gems ikke skal være lovlig i denne turneringen, da argumentet for å ikke bruke dem i andre turneringer, er tidsbruk. Dette kommer ikke til å være noe problem når vi spiller online, da alle har lagret sine gem pre-sets. Auto block og auto tech burde likevel være ulovlig uansett etter min mening. @Alphons: Det er jo absolutt ikke det samme som SF4 selv om vi ikke bruker gems, men jeg kunne også ønske at de var lovlige! Lenke til kommentar
brillz Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Hvis dere liker gems så mye kan dere vel gå å leke med barbie elns 1 Lenke til kommentar
SevenDaggers Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Faen e det som feil meg? E liker SF4, jeg prøvde å si" Samme som å ikke bruke ultras i SF4, fordi noen syns det er domt" Jeg mener selv at gems bringer en sinnsyk dybde til spiller! Og ja er enig, auto block, auto tech gems burde ikke være lovt. Lenke til kommentar
SimSimIV Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Hvis dere liker gems så mye kan dere vel gå å leke med barbie elns Who says I don't? 1 Lenke til kommentar
SevenDaggers Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Wow, snakk om intelligens. Klarer ikke å tenke noe annen en lp lp lp. Siden vi ikke klarer å komme med et ekte argument, så kobler vi å like gems og dybde, me barbies. Jahaja... Lenke til kommentar
Shakky Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Oh shit! SimSimIV og Brillz jo! Jeg så dere på stream under en SFxT turnering der dere vant. Jeg er en stor fan av dere to. <333 1 Lenke til kommentar
Mr. Eminent Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Hei.Den holdes på Internett. Hei på deg og. Regnet med det men måtte spørre. Regner for øvrig med også at det blir turnering i tekken versjonen når den kommer, og tar det da siden jeg ikke gidder og kjøpe begge versjonene.(og ja, har spilt for det meste tekken opp gjennom, men det har jo blitt litt streetfighter og:) Men for denne gang, måtte den beste vinne! Lenke til kommentar
SevenDaggers Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Also, løst å si takk for at dere arrangerer slike turneringer Kult gjort. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Turneringer uten gems er så og si standard, er noen få som har tilatt det. Lenke til kommentar
SimSimIV Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Vil bare si tusen takk for deres involvering ved å arrengere online turnering med premier! Det er synd at det norske fighting game communitiet ikke er på topp om dagen, noe som resulterte i dårlig påmelding og "oppmøte" til turneringen. Jeg vil i hvertfall vise at jeg satte pris på det! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå