gthaman Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Hei, har i dag en i7 920 vannkjølt. Funker utmerket, har en 360 radiator i toppen av kabinettet. Skal nå også legge til gpu, og da en 240 radiator foran i kabinettet ettersom jeg kommer til å kjøpe en gpu til for xfire etterhvert. Jeg er litt klønete og fersk i denne vitenskapen, så trenger tips til beste loop, og minst mulig slange-kaos. Får altså 2x rad, 1 i topp en i front nederst. En pumpe i bånn av kabinett. Tank enten bakpå eller til høyre for hovedkortet. Gpu+cpu. Hva er beste måten å montere dette på? Jeg fant et bilde av et liknende setup som så bra ut, men jeg forstår ikke helt hva personen har gjort fra gpu-tank. Noen som kan opplyse meg om hvordan den loopen der går? Har nemlig samme kabinett og tank og radiatorplassering. Alle forslag mottas med takk Lenke til kommentar
X672 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Pumpe - Rad - CPU - Rad - GPU - Tank? Er ikkje lett å sjå kvar den går etter GPU men da er det vel kun tanken igjen... Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 Ja, ser sånn ut. Men hvor i all verden går da den slangen fra toppen av tanken? Og er det best på den måten der? Hva vil ha behov for mest kjøling, en i7 [email protected] eller et 7970 @ 1250mhz - og etterhvert 2x7970. Tenker da det lureste er pumpe - 360rad - cpu - 240rad - gpu - tank? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå