Speider-gutten Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Hallo, jeg har nå funnet ut at jeg trenger en ny HDD og har lyst på en på 2 TB. Har sett meg omkring og vert litt både og det jeg har funnet. Er på et stramt budsjett så det er max 1000/1100 kr. Fant en grei intern HDD til litt under 1000, så det jeg lurer på er om det vil være like greit å kjøpe en overgang fra SATA til FireWire (skal brukes på Mac hovedsaklig). Den skal ligge i ro på bordet koblet i omtrent hele tiden. Hva kan eventuelt bli problemer med å gjøre det slik? Har tenkt litt på støv ol men kom ikke på noe annet. Grunnet intern er at jeg ikke fant noen eksterne i min prisklasse, + vil gjerne ha FireWire på den. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Hva med denne? 95kr over budsjettet ditt. Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg kjøpte en seagate barracuda 2TB for 900kr, som jeg skal bruke til lagring i gaming pcn min Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 Bibow: Hey, ser ut til at jeg ikke har letet godt nok. Takk takk, skal se på den paithlezz: Ha, var den jeg og så på/hadde planer om å kjøpe Takk for svar Men sånn utenom selve disken, hvilke ulemper kommer det med en intern brukes som en ekstern som jeg har forklart i første posten? Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Eneste er at du kan få problemer om du kommer borti den og kortslutter noe, eller om den får ett slag.. Ellers så er det ikke noe problem å ha den på utsiden Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) 1190 ink frakt. http://store.apple.c...id=OAS-EMEA-AFF Endret 26. april 2012 av TaZ Lenke til kommentar
Tretsy Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 og jeg som kjøpte ny hardisk i fjor sommer når 2 tb kostet 500 kr Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 Så det er ikke noe mer problemer som kan skje, takk takk Tretsy: Ja det var det jeg tenkte når jeg ville ha en ny HDD, letet litt og syntes det var dyrt. Helt til jeg kom på at de hadde steget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå