Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Så jeg er en 27 år gammel mann fra sørlandet. Jeg er 106kg nå med en fettprosent på rundt 30%. Det gjør med til overvektig og jeg har blitt veldig lei av det, og det er noe jeg vil endre på. Så jeg har bestemt meg for å gjennomføre en såkalt "transform" program, nærmere bestemt Kris Gethin 12 ukers trenings program. Jeg er på dag 3 nå og det er min hviledag. Må fortsatt gjøre litt kardio idag. Dag 1 trente jeg bena og dag 2 trente jeg bryst og triceps. 40 minutter med kardio hver eneste dag. Når jeg har nådd 5 uker skal jeg legge ut de første før/etter bildene. Lager en treningslogg først og fremst for å få støtte på vei til målet. Sekundært kan det fungere som inspirasjon til andre om jeg klarer det. Denne loggen skal ha fokus på kroppsfasong og tap av kroppsfett. Kommer ikke til å gå i detalj om hvor mange kg jeg løfter i forskjellige øvelser da jeg ser på det som irrelevant i denne sammenheng. Har gått over til et svært strengt kosthold nå. Mye proteiner og trege karbohydrater. Må holde meg unna fett, sukker, raske karbohydrater, melkeprodukter og salt. Supplements som jeg skal bruke over disse 12 ukene er; Proteinpulver(Whey for dagen, Kasein for natten) Kre-Alkalyn Glutamine Multi Vitaminer og Mineraler Omega-3 CLA Jerntilskudd ZMA L-Carnitine Grønn Te Vitargo BCAA Mat som skal utgjøre min daglige kost; Egg(Plommen skal ikke spises) Fullkorn Ris og Pasta Søtpoteter Kylling og Kalkun filet Mørbradbiff Tunfisk på boks i vann Hvit fisk Brokkoli Spinat Proteinshakes Kaffe Havregryn Endret 26. april 2012 av Kron Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Reservert! Endret 26. april 2012 av Kron Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Reservert! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Reservert! Lenke til kommentar
exonum Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Hvordan gikk forandringen? Veldig interessert i før/etter-bilder! Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Hadde vært interessant. Ambisiøst prosjekt Lenke til kommentar
Akse Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Nok tilskudd i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå