Odesseiron Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Kirk og Spock er i fryktelig dårlig humør. Les hele saken Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Må innrømme at spillet kom under radaren etter å ha lest denne artikkelen. Dette kan faktisk blir bra!! 1 Lenke til kommentar
Spelaren Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Har J.J.Abrams krevd at Paramount smeller på med lens flare-effekter på spelet også? Filmen hadde jo nok av det 1 Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 Hehe. Det var en del av dem å spore, ja. 1 Lenke til kommentar
Azper Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) "Utvikler Digital Extremes, som imponerte med The Darkness 2 i fjor, sier at målet er å «lage et lisensspill som ikke suger», og krysser sabler med produksjonsselskapet bak filmen fra 2009. " Beit meg litt fast i "krysser sabler". Hadde forstått koblingen hvis det var et Star Wars spill, men nå ble jeg bare sittende og undre på om forfatteren trodde det var lightsabers i Star Trek /pirk Endret 26. april 2012 av Azper Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 Nei, det er et begrep jeg bruker om univers uten sabler også Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Jeg har sittet å spilt dette i helgen. Xbox 360-versjonen ser direkte grell ut. Ikke engang Spoc er så uttrykksløs og flat i ansiktet som han blir skildret av grafikkmotoren i dette spillet. Kontrollene går aktivt inn for å få deg drept, og du er ille ute om du bruker bøy-ned knappen til å bøye deg ned for å søke dekning istedenfor søk-dekning-knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå