Jonas Jungeldyr Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 har dere hørt? det er en konkurranse på gang der du kan vinne og tape penger!! de forskjellige spillene er Counter-Strike, Unreal tournament, UT2003 og andre.. husker ikke alle sammen. vent litt.. skal sjekke hva web adressen var nå igjen.. www.ultimatearena.com jeg melder meg kanskje på, det er snakk om drit gode folk som er meldt seg på, allerede 10000 mennesker har meldt seg på, men jeg ønsker alle som melder seg på, lykke til!! Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 tenk hvor kjipt det blir hvis du har vedda 500kr mot en i cstrike så cheater han, hurray! Tror jeg holder meg unna, ikke flink nok. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Det der holder jeg meg LANGT unna. CS er for gøy. Ikke for cash.. Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Fotball er også bare et spill... likevel tjene folk millioner på å spille.. Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hehe, plutselig kommer element( fra sk ) og eier alle Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Fotball er også bare et spill... likevel tjene folk millioner på å spille.. men nå er det vel slik at spillerne ikke har individuelle veddemål med motstanderen om hvem som vinner :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå