Jan Erik Engan Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Vannrenne Bildet er fjernet. Beskrivelse: Her skaper sola og steiner på bunnen den noe merkelige fargen på vannet..ja lukker gjør vel sitt det også Link til bildesiden Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Ja, men skjønner egentlig ikke hvor interessant den vannrenna er, beklager...fototeknisk kanskje 5 , gir den det :-) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Ja, men skjønner egentlig ikke hvor interessant den vannrenna er, beklager...fototeknisk kanskje 5 , gir den det :-) Nei det kan vel være så..blir omtrent som att alle legger ut omtrent samme landskapsbilder? Er så glad jeg ikke er fastlåst i kun en sjanger..og belønnet med en Sølvplakket i fjor i en nasjonal fotokonkurranse...og det er ikke ment som noe negativt til din kommentar..den berømmelige smaken vet du;) Og så er det håndholdt..en bragd med den lukkeren;) ;) Endret 26. april 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Enig Jan Erik, og det var litt "tidlig" kritikk om du forstår..siden her er ikke moden ennå til å forstå . Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Hehe...håper du ikke tok det opp galt mitt svar,for din mening er helt legitim den Terje,og det er bedre med en slik enn "pjatt" om du forstår.Så jeg tar meg ikke nær av dette.Nå er ikke dette for å skryte,men har lagt ut mye bilder på internasjonale sider,og fått mange bilder som dagens...som ikke er bra nok i Norge..så ja du har nok litt rett,og sagt det mang engang selv..vi ligger litt etter her på berget.Og med det mener jeg,det er lov å bryte regler for utviklings skyld..om ikke annet for sin egen utvikling;) Endret 26. april 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Prøver å la være å si noe,,men.... blir litt engasjert... Så på dette bildet flere ganger i dag. Det tekninske har jeg ingen mulighet til å vurdere. Fant ut at jeg hadde mange fordommer . Så en rusten takrenne som burde byttes ut, og ble blind for annet. Etterhvert så jeg flere detaljer som spill i vannet , ansikt og en rund munn , muligens neon små isflak. Mine tanker er at vi er så kjappe, mangler den sakte tiden i hverdagen og er altfor stressa. Foto er da etter min mening helt genialt. Først må det få deg "ned" på landjorda for å i det hele tatt klare å ta et eneste bilde. Så blir du skjerpa for sansene må brukes. Og kreativiteten øker. Det er som et kinderegg. Beklager å blande meg inn i diskusjonen deres, bare måtte.... Passer kanskje ikke helt inn med at de er flinkere internasjonalt......, men det finnes kanskje flere livsnytere der? ::: Endret 26. april 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Takker;) Nei de er nok ikke på noen måte bedre internasjonalt,men jeg vil påstå att utviklingen der er litt foran våres.Og bilder som er helt fy her er stort om du skjønner.Ta feks HDR...her er reglen ikke dra det for langt,mens internasjonalt kan du strekke strikken lenger..i en mer fri utfoldelse om du vil...uten att noen setter fingeren i siden på deg og sier...hør nå her... Min mening og for den saksskyld noen av den eldre garde som jeg kjenner,mener også foto må likestilles med annen kunstform...og dette er gutter som har holdt på 30-40 og 50 år med foto..men nå er dette tabu å snakke om..så de holder seg vekk fra disse diskusjonene...noe jeg skjønner veldig godt.For går en mot strømmen her til lands..ja da får du jammen hørere det.Men tykkhudet som jeg er,bryr jeg ikke om det.Og det har betalt seg,i form av dagens,priser osv.Så hvorfor skal jeg slutte med noe som funker for meg.. Endret 27. april 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Trodde all foto var kunst. Selv dokumentar tilpasses for å passe "saken" eller fortellingen. Synes du skulle dra igang kameratene dine igjen! Setter forøvrig pris på når det er litt forskjellig her. Noen lagde plakater her forleden...Morsomt å og inspirerende å se hva som kan "lekes" med..... Fotogigen hadde en morsom vri på på en gås..... Du har noen utrolige bilder av Drammen. Allle skal vi settes i bås, uansett hvem du er og i hvilket sjikt du er...... Greit å være trygg på seg sjøl...og gjøre det en liker (Selvom jeg bare "leker" så har jeg stor respekt for hva som ligger bak av timer og jobb og trening.) God fotohelg! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 Trodde all foto var kunst. Selv dokumentar tilpasses for å passe "saken" eller fortellingen. Synes du skulle dra igang kameratene dine igjen! Setter forøvrig pris på når det er litt forskjellig her. Noen lagde plakater her forleden...Morsomt å og inspirerende å se hva som kan "lekes" med..... Fotogigen hadde en morsom vri på på en gås..... Du har noen utrolige bilder av Drammen. Allle skal vi settes i bås, uansett hvem du er og i hvilket sjikt du er...... Greit å være trygg på seg sjøl...og gjøre det en liker (Selvom jeg bare "leker" så har jeg stor respekt for hva som ligger bak av timer og jobb og trening.) God fotohelg! Kan jo gi deg ett tips her..om du ser en god film,legg merke til komp osv underveis..her er mye å hente,men ikke bli så opphengt som meg på det da,for det kan jo ødelegge filmopplevelsen..hehe..og film har jo visse likhetstrekk som foto,bare att de er så veldig mange flere av de for bevegelsen skyld;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg