AnonymDiskusjon Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Så det er ei jente jeg prater med mye og vi begge har sagt at vi er litt små forelsket i hverandre. Men idag så pratet vi om tidligere kjærester, og da jeg prøver å alltid si sannheten så forteller jeg henne forsiktig at jeg var nybegynner selv om jeg har hatt en veldig kortvarig kjæreste før. Ho slo til med noe morsomt men litt spesiell setning som var: I will train you young one. Så ble hele samtalen litt awkward. Jeg fikk inntrykket om at det var ok for henne men ble allikevel litt usikker da jeg ikke vet så mye om hva jenter syns om dette. Tror dere hu ble litt off av sannheten eller tror dere det er greit? Hva ville dere ha tenkt? Da referere jeg mest til de kvinnelige forum leserne, men jeg setter pris på alle svar. Jeg leser en hel del om romantikk osv og føler kanskje jeg utgir meg selv for å være mer erfaren en det jeg er. Jeg liker bare å vite litt om hva jeg begir meg ut på. Vi begge er 19 år gamle. Anonym poster: fecf1fec02b4012bfdc316e8d122a6bd Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Så lenge jenta liker deg, så gir nok hu passe beng i hvor kølla di har vært, eller evt hvor den ikke har vært :-) Bra du er åpen, er så åpen som mulig selv.. Kommer absolutt ikke til å forandre noe på det ! Lykke til , du blir nok ikke jomfru så veldig mye lenger nå tenker jeg :-) Endret 26. april 2012 av Crowley_ 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 I utgangspunktet så vil jeg være med noen som er litt erfaren i det minste. Han trenger ikke å ha liggi med 54 kvinner, men jeg vil gjerne at han vet hva han gjør. På den andre siden så er det egentlig veldig søtt og kan være ekstremt romantisk hvis du da gir uttrykk for at du vil at hun skal ta jomfrudommen din. Så, for min del, så hadde det så absolutt ikke vært noen dealbreaker. 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg tror mange jenter vil like å kunne trene deg opp som de selv vil. Bare husk å være lærevillig og lydig Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Jeg ville aldri sagt at jeg var jomfru, og jeg ville heller aldri pratet om gamle kjærester og flørter overhodet. Fail til tusen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Enig med LHUS! (for et brukernavn btw ) Men dette er jo for sent for TS nå. Tror dog jenter setter pris på gutter som ikke har ligget med hvem som helst. Hvis jenta lager et problem av at du er jomfru, og hun dermed ikke fortsetter å henge med deg som før, er hun ikke verdt det! Endret 27. april 2012 av Slettet-awWb2dC Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 Trådstarter her! Ja jeg forstår problemet og det var egentlig ikke planen å si noe om dette. Men jeg prøver alltid å si sannheten ved mindre jeg vet at den sårer skikkelig. Angående samtale emnene vi har så føler jeg meg veldig dum når jeg ikke går videre til ett annet emne med en gang, men som en nybegynner så føler jeg at det er veldig frekt å gjøre slikt. Jeg føler også på en måte at dette blir noe snart pga ho er helt oppi meg veldig ofte egentlig. Det virker som at det varierer veldig på humøret og stemningen rundt oss. Jeg vet ikke hvordan det er nå som den litt flaue sannheten kom ut selv om jeg tror det beste. Takker allikevel for støttende og ikke fult så støttende men ærlige svar. Anonym poster: fecf1fec02b4012bfdc316e8d122a6bd Lenke til kommentar
Kosedyret Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 I mine øyne ser det ikke ut som om det er noe å bekymre seg over. Hopp i det, og la ting gå sin vante gang. Lenke til kommentar
FinnChristian Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Det virker som ho er veldig keen da, det er bra. TAKE HER HOME 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Jeg hadde ikke reagert så veldig negativt tror jeg, dere er jo bare 19 år. Hadde tenkt litt på det, og til og med vært litt nervøs for å være den som "trener deg opp", men det hadde betydd veldig lite i den store sammenheng hvis det gjaldt en gutt jeg virkelig likte. Hvis hun virker som hun er ok med det så synes jeg du skal prøve å slappe helt og prøve å ikke tenke så mye på det Og uansett om det skulle være litt pinlig i starten når dere først kommer dit så slapp av, det tar seg faktisk til. Sånn kan det være for folk med all verdens erfaring og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå