Andzel Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Jeg og min samboer hadde en sak for noen mnd siden angående lydisoleringen osv var dårlig. Dermed fikk vi en oppsigelse etterhvert at DE vi leide hos SKULLE BRUKE DET TIL EGEN BRUK den sokkelleiligheten. Idag så kom leiligheten ut på Finn igjen. Etter en mnd vi ikke har bod der. Flyttet ut for en mnd siden. Forstår ikke at folk skal få lov til å leie ut igjen med engang når de egentlig skulle bruke det til egen bruk? Hva er reglene rundt dette? Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Slik går det gjerne når en ikke protesterer på oppsigelsen. Er noen som spekulerer i dette, men har du mye penger kan du alltids gå til sak mot utleier og kreve de for det du måtte betale ekstra på grunn av flytting osv. I praksis er det dessverre lite du kan gjøre som ikke er dyrt eller tidkrevende. Lenke til kommentar
Ståle Nordlie Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 I praksis er det dessverre lite du kan gjøre som ikke er dyrt eller tidkrevende. Nåja hvis det kan ordnes gjennom forliksråd eller husleietvistutvalg skulle det ikke være så ille. Og hvis de vinner må uansett utleier betale kostnadene. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Protesterte vi men vi ville ut av leiligheten men igjen kunne vi bare fått inn en annen leie person enn at vi måtte betale ut.... Ettersom han skulle bruke det selv. Endret 27. april 2012 av Andzel Lenke til kommentar
nomore Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Har dere oppsigelsen med begrunnelsen enda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå