Laffe Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) For meg selv så kan jeg si at dem kastet egg mot bilen, så jeg like gjerne fulgte etter og deretter knuste alle vinduene deres samt tappet ut luften fra dekkene helt på bilen. Endret 25. april 2012 av Laffe 1 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Ha ha.... ja lær dem om livets harde realiteter. Du kunne vel voldtatt og drept slekta dems med det samme. 1 Lenke til kommentar
Minecrafter Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 har stukket hull i dekkene og "omlakkert" mottoene de har skrevet på bilen. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Tjaaaaaaaaaaaaaaaa, da jeg var på russetreff så var det noen som tegnet på bilen vår. Det var nabobilen som gjorde det - så jeg tegnet litt tilbake. No big deal. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Anmeldte en kar fordi han mildt sagt slo med ned, og kastet vannballonger på meg imens jeg lå nede. Var 1. klasse VGS, og jeg gjorde ikke annet en å gå mot hovedinngangen på skolen, hvor en del russ sto rett utenfor døren. Bare fordi dere er russ betyr ikke det at dere kan lage kvalm som dere vil, eller at dere kan slippe unna straff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå