Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tenner på kvinner i 40-årsalderen (gutt 20)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke jeg får det til, men altså jeg prøver ikke å være en pervo eller noe sånt, men jeg blir bare kåt på eldre kvinner på 40 års alderen.

så spørsmålet mitt er hvordan skal jeg få kontakt med dem eller treffe dem?

en som meg som aldri har hat sex før =/ Anonym poster: 6198e4ae1115cfe06ecf1be08a3de6d5

Lenke til kommentar

Lag en annonse på internett.

"Ung mann, 19, jomfru. Tenner på kvinner i 40-årene, og kunne godt tenkt meg å prøvekjøre en som var villig i min prisklasse".

Lett.

Hvor på internett skal jeg legge det ut? Er ikke sikker på hvor jeg finner disse sidene, =/ Anonym poster: 6198e4ae1115cfe06ecf1be08a3de6d5

Lenke til kommentar

Det er stor forskjell på utseendet på damer, altså. Jeg tipper at du har flere kriterier enn kun at de er 40. Hvis du er veldig tøff, så legger du ut en kontaktannonse med bilde på samtlige datingsider som ikke er av betalingstypen, helst suksessivt, slik at du får tid til å analysere hva du gjør feil.

Egentlig tror jeg du er dømt til å feile, ettersom du er usikker og spør her, og ikke bare kjører på og er casanova som tar det du vil ha.

Men en mulighet er å legge fram problemet for fastlegen din, og spørre om du kunne fått psykologhjelp eller medikamentell hjelp (xanor) for å fjerne sperrene, og klare å spørre 40 år gamle damer om nummeret på butikken, på toget, trikken, bussen, kjøpesentere, offentlige kontorer, osv.

Lenke til kommentar

40 år gamle damer er vel lettere enn 20 år gamle damer å sjekke på byn? I den alderen har bordet snudd, og damene jakter?

OK, men hvordan skal du approache uten å virke creepy og patetisk. I aldersgruppen 20 år, så roter man litt på fest, fordi det bare blir sånn. Åssen skal du få til det med en 40 åring?

Malekurs? Kokekurs? Syngekurs?

Lenke til kommentar

Mitt beste tips hvis du vil knulle en voksen kvinne er å kle deg for en aften på byen og dra på SMUGET. Der er det mange som sikler etter unggutter. Jeg og en kompis var der for ca et år siden, og det tok helt av. Jeg gikk ut på dansegulvet og det tok ikke mange minuttene før en sprek dame på 42 kom bort til meg og startet å danse tett inntil meg. Kompisen min satt i sofaen, og der var det faktisk to damer som begynte å krange om han (det var hysterisk morsomt å se på!)

Kvelden endte med at jeg ble med henne hjem og grisepulte henne i rompa (på hennes initiativ) og ble til dagen etter da vi også hadde sex. Kompisen min ble også med en eller annen hjem, og jeg tror han også koste seg :)

Jeg har vært på Smuget en gang etter det, og da ble jeg runket mens vi satt i et hjørne (hun ville ikke bli med meg hjem pga venninnen hennes), og det var også ganske spennende!

Anbefales!

• Liker 8
Lenke til kommentar

Mitt beste tips hvis du vil knulle en voksen kvinne er å kle deg for en aften på byen og dra på SMUGET. Der er det mange som sikler etter unggutter. Jeg og en kompis var der for ca et år siden, og det tok helt av. Jeg gikk ut på dansegulvet og det tok ikke mange minuttene før en sprek dame på 42 kom bort til meg og startet å danse tett inntil meg. Kompisen min satt i sofaen, og der var det faktisk to damer som begynte å krange om han (det var hysterisk morsomt å se på!)

Kvelden endte med at jeg ble med henne hjem og grisepulte henne i rompa (på hennes initiativ) og ble til dagen etter da vi også hadde sex. Kompisen min ble også med en eller annen hjem, og jeg tror han også koste seg :)

Jeg har vært på Smuget en gang etter det, og da ble jeg runket mens vi satt i et hjørne (hun ville ikke bli med meg hjem pga venninnen hennes), og det var også ganske spennende!

Anbefales!

hehe får se om jeg får noe der da =) Anonym poster: 4de41e128cd82986eb2114987616bd0d

Lenke til kommentar

Berre gå bort og snakk med deg. Få øyekontakt. Gi eit eller anna komplemang ala, helst noe som indikerer kor vakker og ung hun er.

Gå på plasser der det er eldre folk, så får du deg noe garantert. Jobba som bartender på ein slik plass og hadde problemer med å holde dei unna meg :p Desverre (kanskje), så liker eg heller litt yngre, enn litt eldre jenter

Lenke til kommentar

Berre gå bort og snakk med deg. Få øyekontakt. Gi eit eller anna komplemang ala, helst noe som indikerer kor vakker og ung hun er.

Gå på plasser der det er eldre folk, så får du deg noe garantert. Jobba som bartender på ein slik plass og hadde problemer med å holde dei unna meg :p Desverre (kanskje), så liker eg heller litt yngre, enn litt eldre jenter

Jeg jobber som telemontør og hender at jeg drar hjemm til kunden og f.eks setter opp modem, kobler til PC, kanskje strekker ledning fra stuen deres til gangen osv, har hendt at jeg har møtt noen flotte kvinner, men hvordan skal jeg liksom prøve meg?

Btw, jeg kan miste jobben pga dette, det vil si at kunden kan klage pga seksuelt trakassering.

Eller noen andre tips/måter jeg kan prøve meg på utenom jobben =) Anonym poster: 4de41e128cd82986eb2114987616bd0d

Lenke til kommentar

Grisefyll på bygda I Telemark kan vel prøves ut, hatt noen kamerater som såvidt har kommet seg ut av vorspiel og til alles overaskelse ender opp med ei eldre dame. Countryfestivalen i Seljord kan være en slager.

Lenke til kommentar

Jeg jobber som telemontør og hender at jeg drar hjemm til kunden og f.eks setter opp modem, kobler til PC, kanskje strekker ledning fra stuen deres til gangen osv, har hendt at jeg har møtt noen flotte kvinner, men hvordan skal jeg liksom prøve meg?

Btw, jeg kan miste jobben pga dette, det vil si at kunden kan klage pga seksuelt trakassering.

Eller noen andre tips/måter jeg kan prøve meg på utenom jobben =) Anonym poster: 4de41e128cd82986eb2114987616bd0d

"Da er modemet oppe og går. Er det noe mer jeg kan bistå med mens jeg først er her?"

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...